Намалени продукти не се комбинират с други промоции, ваучери, талони за отстъпка и промокод, освен ако на сайта изрично не е указано друго.
Не потвърждаваме поръчките по телефон. Всяка поръчка бива потвърждавана чрез автоматичен e-mail.
Да, замяна на закупен продукт е възможна. В случай че желаете да замените получения продукт, моля свържете се с нас на тел: +359 888775820.
*Разходите за доставка при връщане и замяна на продукт са за сметка на клиента.
Можете да откажете вашата поръчка чрез e-mail към michaelajewellery@gmail.com или с обаждане на +359 888775820. Нужно е да цитирате номера на вашата поръчка.
Ако пратката вече е предадена на куриер, няма да можем да откажем вашата поръчка през системата, но можете да откажете да приемете пратката от куриера.
Да, можете да добавите продукт, като се свържете с наш оператор на +359 888775820 или ни пишете на michaelajewellery@gmail.com до 15:00 ч
Да, можете да се свържете с наш консултант и да направите поръчка на телефон +359888775820. За целта – трябва да ни предоставите: Име, Фамилия, e-mail, Адрес и телефон за доставка
Продукти, закупени от онлайн магазина Michaelajewellery.bg, могат да бъдат върнати след попълване на електронна молба за връщане .
Онлайн поръчки, доставени до ваш адрес или до офис на куриер, следва да бъдат върнати по куриер към ‘’Микаела 93 ЕООД‘‘ до офиса, от който са изпратени.
Разбира се, с радост ще Ви съдействаме с изненадата!
За да доставим подаръка без плащане при доставка, е необходимо Вие да заплатите поръчката чрез банков превод. При финализиране на поръчката, попълнете данните на получателя (име, телефонен номер, адрес). В полето “Имейл адрес и Тел. номер за потвърждение при банков превод“, попълнете СВОЯ имейл и телефонен номер, за да се свържем с Вас при възникнал проблем с банковия превод.
Добавете финален щрих към подаръка- изберете една от нашите тематични картички и попълнете точния текст, с който искате да я надипишем.
Всяко бижу се доставя в красива брандирана кутия за бижута и сертификат за автентичност.
Срокът за доставка е 1 работен ден. Поръчки, направени преди 16:00ч се обработват в същия ден и се доставят на следващ работен ден.
* В предпразнични дни, срокът за доставка може да се удължи, поради натовареността на куриерите.
Пратките се изпращат с куриерскa фирмa Спиди и Еконт.
Доставката за всички поръчки над 100 лв. е изцяло за наша сметка.
За поръчки под тази сума, цената за доставката автоматично бива изчислявана на база наложен платеж и тегло на поръчаните продукти по тарифата на съответната куриерска фирма.
Всички недоставени пратки се съхраняват до 7 дни от датата на получаване, а всички отказани от получател пратки, ще бъдат върнати към подател по най-бързия начин.
Срокът за доставка е 1 работен ден.
Поръчки, направени преди 16:00ч се обработват в същия ден и се доставят на следващ работен ден.Поръчките, направени през почивни и празнични дни се обработват в първия работен ден.
* В предпразнични дни, срокът за доставка може да се удължи, поради натовареността на куриерите.
Да, всяка наша пратка се изпраща с опцията “преглед и тест преди плащане”. Ако продуктът не отговаря на очакваното, можете да върнете пратката на куриера.
*Разходите по транспорта за връщане са за сметка на клиента.